Πληρωμή & Αποστολή

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Τις παραγγελίες σας μπορείτε να τις κάνετε με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σύμφωνα με τα προϊόντα που έχετε τοποθετήσει στο ηλεκτρονικό σας Καλάθι Αγορών.
  • Mέσω e-mail (info@petsmile.gr), όπου θα μας αναφέρετε τον κωδικό του προϊόντος και τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση και Τηλέφωνο), ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να διεκπεραιώσουμε την παραγγελία σας.
  • Mέσω Τηλεφώνου (210.57.34.708 από 10.00 έως 20.00) ή μέσω Φαξ (210.57.34.708), όπου θα μας αναφέρετε τον κωδικό του προϊόντος και τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση και Τηλέφωνο), ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να διεκπεραιώσουμε την παραγγελία σας.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το κατάστημά μας, διαθέτουμε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • Πληρωμή με Αντικαταβολή

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, το κατάστημα μας θα ετοιμάσει την παραγγελία και θα την αποστείλλει στην διεύθυνση που μας δώσατε και με την παραλαβή του δέματος πληρώνετε το ποσό της παραγγελίας σας.

  • Πληρωμή με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, θα σας δοθουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί της εταιρείας μας, στους οποίους θα πρέπει να καταθέσετε το ποσό πληρωμής. Η παραγγελία σας θα είναι σε αναμονή μέχρι την ολοκλήρωση και επιβεβαίωση της κατάθεσης σας στο λογαριασμό μας και ακυρώνεται εφόσον περάσει διάστημα 10 ημερών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Eurobank: 0026.0057.56.0200855600 (IBAN GR1002600570000560200855600)
Δικαιουχος: Σκιαδοπούλου Άννα-Μαρία

  • Πληρωμή και Παραλαβή από το κατάστημα μας

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, η εταιρεία μας θα ετοιμάσει τα προϊόντα που επιλέξατε προς αγορά και θα αναμένει την φυσική σας παρουσία στο κατάστημα, όπου θα πραγματοποιηθεί η συναλλαγή.



ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και εντός μιας ημέρας, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν, αποστέλλεται στην διεύθυνση την οποία μας έχετε υποδείξει. Η παραλαβή του δέματος είναι δυνάτον να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

  • Courier

Η παράδοση γίνεται συνήθως την επόμενη εργάσιμη της παραγγελίας σας, εκτός από ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, όπου ο χρόνος παράδοσης φτάνει έως τις 2 εργάσιμες ημέρες.
 

ΧΡΕΩΣΗ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ:
Δεμα βαρους:  1-2Kg=2.50€+ΦΠΑ,  3Kg=3.40€+ΦΠΑ4Kg=4.30€+ΦΠΑ...
και για κάθε επιπλέον κιλό +0.90€
+ΦΠΑ. Με αντικαταβολή +1.80€+ΦΠΑ.

ΧΡΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ:
Δεμα βαρους:  1-2Kg=3.00€+ΦΠΑ,  3Kg=4.00€+ΦΠΑ4Kg=5.00€+ΦΠΑ...
και για κάθε επιπλέον κιλό +1.00€
+ΦΠΑ. Με αντικαταβολή +1.80€+ΦΠΑ.

 

**Για μεγάλα δέματα θα σας ενημερωσουμε αφου παραλαβουμε την παραγγελια σας, για το κοστος αποστολης με e-mail η τηλεφωνημα.

  • Μεταφορική Εταιρεία

Για βαριά προϊόντα συνιστάται αποστολή με μεταφορική εταιρεία. Η εταιρεία μας συνεργάζεται με μεταφορικές εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, προσπαθώντας να καλύψουμε ακόμα και τις πιο απομακρυσμένες περιοχές, για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε.

*Η χρέωση γίνεται με την εκάστοτε χρέωση της μεταφορικής εταιρίας, με έξοδα του παραλήπτη και αφού έχει προηγηθεί κατάθεση στην τράπεζα.

  • Παραλαβή από το καταστημά μας

Εάν δεν επιθυμείτε επιπλέον έξοδα για την παραγγελία σας, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα μας.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει, εντός 4 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη, μόνο εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, μαζί με όλα όσα περιείχε η συσκευασία και την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

Οποιοδήποτε προϊόν επιστραφεί με κατεστραμμένη συσκευασία (σκισμένη, λερωμένη κλπ.) ή κομμένες ετικέτες κλπ., θα επιστρέφεται πίσω με χρέωση του πελάτη χωρίς προειδοποίηση.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα, έχοντας διαθέσιμες τις εξής πληροφορίες: Όνομα πελάτη, ημερομηνία και αριθμό πρωτότυπου παραστατικού πώλησης και το λόγο επιστροφής ή μια περιγραφή του προβλήματος. Το συνολικό μεταφορικό κόστος επιστροφής / αποστολής (από και προς) επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει άλλα αντικείμενα απο αυτά που παραγγείλατε ή υπάρχει ουσιώδες ελάττωμα σε ένα απο τα προϊόντα που παραλάβατε παρακαλούμε να επικοινωνήσετε την ημέρα παραλαβής ή την επόμενη με το κατάστημά μας, για την καλύτερη και ταχύτερη επίλυση του προβλήματος.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις: 

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς, κάνοντας βήματα προς τα πίσω.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελιάς σας.

 

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Αν τα προς πώληση προϊόντα, έχουν βάρος μεγαλύτερο από 30 κιλά ή διάμετρο μεγαλύτερη του 1 μέτρου, η αποστολή θα πραγματοποιείτε με μεταφορική εταιρεία.
 
Στην περίπτωση που επιλεγεί ως τρόπος αποστολής η μεταφορική εταιρεία, ο τρόπος πληρωμής ΔΕΝ μπορεί να είναι η αντικαταβολή, αλλά πρέπει να προηγηθεί κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Στην περίπτωση που επιλεγεί διαφορετική διεύθυνση πληρωμής, ο τρόπος πληρωμής επίσης ΔΕΝ μπορεί να είναι η αντικαταβολή, για ευνόητους λόγους.

Το κόστος αποστολής επιβαρύνει πάντα τον παραλήπτη και αναγράφετε στην τελική φάση της παραγγελίας σας.
 
Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Αν συμφωνείτε για το νέο χρόνο παράδοσης θα πρέπει να μας στέλνεται e-mail ή φαξ ότι είστε ενήμερος και θέλετε η παραγγελία σας να παραμείνει ενεργή.
 
Σε περίπτωση που οι νέοι όροι εκτέλεσης της παραγγελίας δεν σας ικανοποιούν η παραγγελία σας θα ακυρώνεται.
 
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ' αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
 
Η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται με την ευθύνη του πελάτη.